En kombinasjon av skandinaviske og internasjonale varemerker, med et stilsikkert interiør, tilbyr VOLT den motebevisste mannen å gode shoppingmuligheter.

Les mer

At Volt we are inspired by music – especially sophisticated rock, and new music that defines urban self-confidence. We look to individuals who aim to perfect the craft of dressing and living, as well as architecture and interiors that are subtly created and styled with vision. Our customers are self-confident young men, who know how they want to dress. They appreciate stores that help them kit-out in the smoothest possible way. Once inspired they keep coming back for more. We offer a selection of clothes and shoes that covers all our customer’s needs, both smart and casual. Volt was established in April 2006 and now has stores throughout Norway and Sweden. VOLT er et av Nordens ledende multibrand konsept for gutter.

KONSEPT
Gjennom en kombinasjon av skandinaviske og internasjonale varemerker og med et stilsikkert interiør, tilbyr VOLT den motebevisste mannen å shoppe i butikker der kunnskapsrik og serviceminded personal er grunnstammen i konseptet. Siden starten den 6.april 2006 med 8 butikker, har VOLT eksponentielt økt butikkmassen og omsetningen. I løpet av 2014 vil VOLT telle 50 butikker i Norge og Sverige, og ambisjonen er å fortsette veksten og å bli Nordens ledende multibrand konsept innen herremote de nærmeste årene.

MARKETING
VOLT gir ut VOLT Magasin 2 ganger i året, og er med et opplag på ca 100.000 et av Nordens største gratismagasiner. Innholdet er variert, men mote, livsstil og intervjuer med aktuelle mennesker innen mote, musikk og kunst er gjennomgangstema. Magasinet distribueres gjennom VOLT butikkene, samt via magasinet CAFÉ i Sverige og magasinet MANN i Norge.

Åpningstider
Mandag - Fredag
10-20
Lørdag
09-18
Søndag
Stengt